TELEKOMUNIKACJA POLSKA S.A. Ostrów Wielkopolski
Średnia ocena: 3 z 4 głosów.Napisz komentarz
TELEKOMUNIKACJA POLSKA S.A.
?Jak skontaktować się z firmą TELEKOMUNIKACJA POLSKA S.A.? Wybierz jedną z poniższych, dostępnych form kontaktu. Jeżeli znasz inne dane kontaktowe - prześlij je nam!.
Sukiennicza 1
63-400 Ostrów Wielkopolski
woj. wielkopolskie
63-400 Ostrów Wielkopolski
woj. wielkopolskie
(62) 7351603
---
Podstawowa oferta firmy TELEKOMUNIKACJA POLSKA S.A. to . Siedziba firmy znajduje się pod adresem Sukiennicza 1 w mieście Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie). Więcej informacji o ofercie firmy można uzyskać pod numerem telefonu (62) 7351603.
Zapraszamy do siedziby firmy od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00
10 - 1000 zł
FAQ, czyli najważniejsze pytania i odpowedzi
TELEKOMUNIKACJA POLSKA S.A. pracuje w godzinach 800-1600, od poniedziałku do piątku, w soboty i niedziele nieczynne. Przed wizytą w siedzibie upewnij się telefonicznie: (62) 7351603.
TELEKOMUNIKACJA POLSKA S.A. ma swoją siedzibę pod adresem Sukiennicza 1, 63-400 Ostrów Wielkopolski. Kliknij tutaj, aby wyznaczyć najlepszą trasę dojazdu.
Podstawowa oferta TELEKOMUNIKACJA POLSKA S.A. to , natomiast specjalizacja .
Zobacz również podobne firmy w okolicy
TELEKOMUNIKACJA POLSKA Obszar Telekomunikacji w Pile - Biuro Badań
Specjalizacja firmy to .
Pocztowa 7b
89-300 Wyrzysk
89-300 Wyrzysk
TELEKOMUNIKACJA POLSKA Obszar Telekomunikacji w Pile - Biuro Badań
Specjalizacja firmy to .
Pocztowa 7b
89-300 Wyrzysk
89-300 Wyrzysk
TELEKOMUNIKACJA POLSKA Obszar Telekomunikacji w Pile - Stanowisko ds. Teletransmisji
Specjalizacja firmy to .
al. Piastów 3
64-920 Piła
64-920 Piła
TELEKOMUNIKACJA POLSKA Departament Centrum Badawczo-Rozwojowe
Specjalizacja firmy to .
Głogowska 19
60-702 Poznań
60-702 Poznań
Telekomunikacja Kolejowa Sp. z o.o. Zakład Telekomunikacji w Poznaniu - Dyspozytor
Specjalizacja firmy to .
Reknicka 4
61-245 Poznań
61-245 Poznań
Opinie o TELEKOMUNIKACJA POLSKA S.A. Ostrów Wielkopolski zamieszczone w serwisie rebez.pl nie są weryfikowane pod kątem ich pochodzenia od konsumentów korzystających z usług i produktów oferowanych przez prezentowaną firmę.