Teatr Polski - Sekretariat Wrocław
Kliknij gwiazdkę, aby ocenić.Napisz komentarz
Teatr Polski - Sekretariat
?Jak skontaktować się z firmą Teatr Polski - Sekretariat? Wybierz jedną z poniższych, dostępnych form kontaktu. Jeżeli znasz inne dane kontaktowe - prześlij je nam!.
Zapolskiej 3
50-032 Wrocław
woj. dolnośląskie
50-032 Wrocław
woj. dolnośląskie
(71) 3160701
---
Podstawowa oferta firmy Teatr Polski - Sekretariat to . Siedziba firmy znajduje się pod adresem Zapolskiej 3 w mieście Wrocław (dolnośląskie). Więcej informacji o ofercie firmy można uzyskać pod numerem telefonu (71) 3160701.
Zapraszamy do siedziby firmy od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00
10 - 1000 zł
FAQ, czyli najważniejsze pytania i odpowedzi
Teatr Polski - Sekretariat pracuje w godzinach 800-1600, od poniedziałku do piątku, w soboty i niedziele nieczynne. Przed wizytą w siedzibie upewnij się telefonicznie: (71) 3160701.
Teatr Polski - Sekretariat ma swoją siedzibę pod adresem Zapolskiej 3, 50-032 Wrocław. Kliknij tutaj, aby wyznaczyć najlepszą trasę dojazdu.
Podstawowa oferta Teatr Polski - Sekretariat to , natomiast specjalizacja .
Zobacz również podobne firmy w okolicy
Teatr Muzyczny. Operetka Wrocławska - Sale Prób
Specjalizacja firmy to .
Rejtana 10 lok. 4
50-020 Wrocław
50-020 Wrocław
Teatr Muzyczny. Operetka Wrocławska - Pracownia Krawiecka
Specjalizacja firmy to .
Komandorska 5
50-020 Wrocław
50-020 Wrocław
Teatr Muzyczny. Operetka Wrocławska - Portiernia
Specjalizacja firmy to .
Komandorska 5
50-020 Wrocław
50-020 Wrocław
Teatr Muzyczny. Operetka Wrocławska - Magazyn Dekoracji Scenicznych
Specjalizacja firmy to .
Kwidzyńska 33
50-020 Wrocław
50-020 Wrocław
Teatr Muzyczny. Operetka Wrocławska - Dział Organizacji Widowni
Specjalizacja firmy to .
Piłsudskiego 67
50-020 Wrocław
50-020 Wrocław
Teatr Muzyczny. Operetka Wrocławska - Dział Organizacji Widowni
Specjalizacja firmy to .
Piłsudskiego 67
50-020 Wrocław
50-020 Wrocław
Opinie o Teatr Polski - Sekretariat Wrocław zamieszczone w serwisie rebez.pl nie są weryfikowane pod kątem ich pochodzenia od konsumentów korzystających z usług i produktów oferowanych przez prezentowaną firmę.