Szpital MSWiA w Łodzi - Gabinet Lekarski Łódź
Średnia ocena: 2 z 3 głosów.Napisz komentarz
Szpital MSWiA w Łodzi - Gabinet Lekarski
?Jak skontaktować się z firmą Szpital MSWiA w Łodzi - Gabinet Lekarski? Wybierz jedną z poniższych, dostępnych form kontaktu. Jeżeli znasz inne dane kontaktowe - prześlij je nam!.
Północna 42
91-425 Łódź
woj. łódzkie
91-425 Łódź
woj. łódzkie
(42) 6341411
---
Podstawowa oferta firmy Szpital MSWiA w Łodzi - Gabinet Lekarski to . Siedziba firmy znajduje się pod adresem Północna 42 w mieście Łódź (łódzkie). Więcej informacji o ofercie firmy można uzyskać pod numerem telefonu (42) 6341411.
Zapraszamy do siedziby firmy od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00
10 - 1000 zł
FAQ, czyli najważniejsze pytania i odpowedzi
Szpital MSWiA w Łodzi - Gabinet Lekarski pracuje w godzinach 800-1600, od poniedziałku do piątku, w soboty i niedziele nieczynne. Przed wizytą w siedzibie upewnij się telefonicznie: (42) 6341411.
Szpital MSWiA w Łodzi - Gabinet Lekarski ma swoją siedzibę pod adresem Północna 42, 91-425 Łódź. Kliknij tutaj, aby wyznaczyć najlepszą trasę dojazdu.
Podstawowa oferta Szpital MSWiA w Łodzi - Gabinet Lekarski to , natomiast specjalizacja .
Zobacz również podobne firmy w okolicy
Szpital Miejski nr II im. Ludwika Rydygiera - Przełożona Pielęgniarek
Specjalizacja firmy to .
Sterlinga 13
90-217 Łódź
90-217 Łódź
Szpital Kliniczny Instytutu Medycyny Pracy im. prof.dr med. Jerzego Nofera - Ośrodek Diagnostyki i Leczenia Szumów Usznych
Specjalizacja firmy to .
Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
91-348 Łódź
91-348 Łódź
Szpital im. J. Babińskiego Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej - Dyżurka Pielęgniarek
Specjalizacja firmy to .
Solna 13
91-229 Łódź
91-229 Łódź
Szpital im. J. Babińskiego Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej - Dział Statystyki i Dokumentacji Medycznej
Specjalizacja firmy to .
Aleksandrowska 159
91-229 Łódź
91-229 Łódź
Opinie o Szpital MSWiA w Łodzi - Gabinet Lekarski Łódź zamieszczone w serwisie rebez.pl nie są weryfikowane pod kątem ich pochodzenia od konsumentów korzystających z usług i produktów oferowanych przez prezentowaną firmę.