Stowarzyszenie Kultury Chrześcijańskiej im. Ks. Piotra Skargi. Stowarzyszenie Kultury Chrześcijańskiej im. Ks. Piotra Skargi Kraków
Stowarzyszenie Kultury Chrześcijańskiej im. Ks. Piotra Skargi. Stowarzyszenie Kultury Chrześcijańskiej im. Ks. Piotra Skargi działa w branży instytucje publiczne, specjalizacja firmy to fundacje, instytucje charytatywne.
Stowarzyszenie Kultury Chrześcijańskiej im. Ks. Piotra Skargi. Stowarzyszenie Kultury Chrześcijańskiej im. Ks. Piotra Skargi
30-039 Kraków
woj. małopolskie
Podstawowa oferta firmy Stowarzyszenie Kultury Chrześcijańskiej im. Ks. Piotra Skargi. Stowarzyszenie Kultury Chrześcijańskiej im. Ks. Piotra Skargi to fundacje, instytucje charytatywne . Siedziba firmy znajduje się pod adresem Józefitów 9 lok. 4 w mieście Kraków (małopolskie). Więcej informacji o ofercie firmy można uzyskać pod numerem telefonu (12) 4234423.
Zapraszamy do siedziby firmy od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00
Stowarzyszenie Kultury Chrześcijańskiej im. Ks. Piotra Skargi. Stowarzyszenie Kultury Chrześcijańskiej im. Ks. Piotra Skargi pracuje w godzinach 800-1600, od poniedziałku do piątku, w soboty i niedziele nieczynne. Przed wizytą w siedzibie upewnij się telefonicznie: (12) 4234423.
Stowarzyszenie Kultury Chrześcijańskiej im. Ks. Piotra Skargi. Stowarzyszenie Kultury Chrześcijańskiej im. Ks. Piotra Skargi ma swoją siedzibę pod adresem Józefitów 9 lok. 4, 30-039 Kraków. Kliknij tutaj, aby wyznaczyć najlepszą trasę dojazdu.
Fundacje, instytucje charytatywnePodstawowa oferta Stowarzyszenie Kultury Chrześcijańskiej im. Ks. Piotra Skargi. Stowarzyszenie Kultury Chrześcijańskiej im. Ks. Piotra Skargi to Instytucje publiczne, natomiast specjalizacja fundacje, instytucje charytatywne.
32-014 Chełmiec
33-350 Piwniczna
32-126 Igołomia-Wawrzeńczyce
38-321 Moszczenica
33-100 Tarnów
32-700 Bochnia
Opinie o Stowarzyszenie Kultury Chrześcijańskiej im. Ks. Piotra Skargi. Stowarzyszenie Kultury Chrześcijańskiej im. Ks. Piotra Skargi Kraków zamieszczone w serwisie rebez.pl nie są weryfikowane pod kątem ich pochodzenia od konsumentów korzystających z usług i produktów oferowanych przez prezentowaną firmę.