Radio Taxi Koszalin
Średnia ocena: 4 z 4 głosów.Napisz komentarz
Radio Taxi działa w branży transport, specjalizacja firmy to taxi.
Radio Taxi
?Jak skontaktować się z firmą Radio Taxi? Wybierz jedną z poniższych, dostępnych form kontaktu. Jeżeli znasz inne dane kontaktowe - prześlij je nam!.
Szeroka 24
75-814 Koszalin
woj. zachodniopomorskie
75-814 Koszalin
woj. zachodniopomorskie
(94) 9625
---
Podstawowa oferta firmy Radio Taxi to taxi . Siedziba firmy znajduje się pod adresem Szeroka 24 w mieście Koszalin (zachodniopomorskie). Więcej informacji o ofercie firmy można uzyskać pod numerem telefonu (94) 9625.
Zapraszamy do siedziby firmy od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00
10 - 1000 zł
FAQ, czyli najważniejsze pytania i odpowedzi
Radio Taxi pracuje w godzinach 800-1600, od poniedziałku do piątku, w soboty i niedziele nieczynne. Przed wizytą w siedzibie upewnij się telefonicznie: (94) 9625.
Radio Taxi ma swoją siedzibę pod adresem Szeroka 24, 75-814 Koszalin. Kliknij tutaj, aby wyznaczyć najlepszą trasę dojazdu.
TaxiPodstawowa oferta Radio Taxi to Transport, natomiast specjalizacja taxi.
Zobacz również podobne firmy w okolicy
PW Olex. Oleksa Władysław
Specjalizacja firmy to transport transport samochodowy.
Gleźnowo 13
76-156 Darłowo
76-156 Darłowo
PW Kolexim Kołecki Janusz
Specjalizacja firmy to transport transport międzynarodowy.
6 Dywizji Piechoty 96
78-100 Kołobrzeg
78-100 Kołobrzeg
PW Kolexim Kołecki Janusz
Specjalizacja firmy to transport transport międzynarodowy.
6 Dywizji Piechoty 96
78-100 Kołobrzeg
78-100 Kołobrzeg
PW Kolexim Kołecki Janusz
Specjalizacja firmy to transport transport międzynarodowy.
6 Dywizji Piechoty 96
78-100 Kołobrzeg
78-100 Kołobrzeg
PW Kolexim Kołecki Janusz
Specjalizacja firmy to transport transport międzynarodowy.
6 Dywizji Piechoty 96
78-100 Kołobrzeg
78-100 Kołobrzeg
PW Euro-Trans S.C.
Specjalizacja firmy to transport transport samochodowy.
Polanowska 39a
76-100 Sławno
76-100 Sławno
Opinie o Radio Taxi Koszalin zamieszczone w serwisie rebez.pl nie są weryfikowane pod kątem ich pochodzenia od konsumentów korzystających z usług i produktów oferowanych przez prezentowaną firmę.