Pomorskie Towarzystwo Sportowe Koszalin
Kliknij gwiazdkę, aby ocenić.Napisz komentarz
Pomorskie Towarzystwo Sportowe
?Jak skontaktować się z firmą Pomorskie Towarzystwo Sportowe? Wybierz jedną z poniższych, dostępnych form kontaktu. Jeżeli znasz inne dane kontaktowe - prześlij je nam!.
Piłsudskiego 90
75-500 Koszalin
woj. zachodniopomorskie
75-500 Koszalin
woj. zachodniopomorskie
Podstawowa oferta firmy Pomorskie Towarzystwo Sportowe to . Siedziba firmy znajduje się pod adresem Piłsudskiego 90 w mieście Koszalin (zachodniopomorskie). Więcej informacji o ofercie firmy można uzyskać pod numerem telefonu ISDN (94) 3480036.
Zapraszamy do siedziby firmy od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00
10 - 1000 zł
FAQ, czyli najważniejsze pytania i odpowedzi
Pomorskie Towarzystwo Sportowe pracuje w godzinach 800-1600, od poniedziałku do piątku, w soboty i niedziele nieczynne. Przed wizytą w siedzibie upewnij się telefonicznie: ISDN (94) 3480036.
Pomorskie Towarzystwo Sportowe ma swoją siedzibę pod adresem Piłsudskiego 90, 75-500 Koszalin. Kliknij tutaj, aby wyznaczyć najlepszą trasę dojazdu.
Podstawowa oferta Pomorskie Towarzystwo Sportowe to , natomiast specjalizacja .
Zobacz również podobne firmy w okolicy
Pomorskie Stowarzyszenie Bezrobotnych, Bezdomnych i Osób Niepełnosprawnych
Specjalizacja firmy to .
Powstańców Warszawskich 27a
76-150 Darłowo
76-150 Darłowo
Pomorskie Pracownie Konserwatorskie Sp. z o.o.
Specjalizacja firmy to .
al. Powstańców Wielkopolskich 33
70-110 Szczecin
70-110 Szczecin
Pomorskie Gryfbud Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Sp. z o.o. - Betoniarnia
Specjalizacja firmy to .
74-105 Gryfino
74-105 Gryfino
Pomorski Przemysł Mięsny Agros-Koszalin S.A. - Chłodnia Składowa
Specjalizacja firmy to .
BOWiD 15
75-209 Koszalin
75-209 Koszalin
Pomorska Akademia Medyczna - Filia nr 2 Biblioteki Głównej
Specjalizacja firmy to .
al. Powstańców Wielkopolskich 72
70-110 Szczecin
70-110 Szczecin
Opinie o Pomorskie Towarzystwo Sportowe Koszalin zamieszczone w serwisie rebez.pl nie są weryfikowane pod kątem ich pochodzenia od konsumentów korzystających z usług i produktów oferowanych przez prezentowaną firmę.