Konstrukcja platformy do zarządzania mediami społecznościowymi dla marketingu
Marketerzy mogą korzystać z wielu narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi z jednego miejsca, aby tworzyć, edytować i publikować treści na różnych kanałach. Takie narzędzia mogą planować posty, dzielić się dynamiką projektu z współpracownikami i śledzić kluczowe wskaźniki, które pomagają w skutecznej pracy, generowaniu ruchu klientów i zwiększaniu zaangażowania w mediach społecznościowych. Mają na celu zrewolucjonizowanie zarówno ruchu, jak i zarządzania treściami w jednym z tych projektów, który obejmuje opracowanie kompleksowego produktu do zarządzania mediami społecznościowymi (SMM).
Zarządzanie mediami społecznościowymi
Klient zwrócił się do Agiliway z prośbą o ulepszenie istniejącego narzędzia SMM, kiedy rozpoczął się projekt. Produkty firmy klienta pomagają różnym markom prowadzić skuteczne kampanie angażujące w mediach społecznościowych. Te kampanie pomogły utrzymać reputację marek poprzez wezwania do działania, zwiększenie współczynnika konwersji i zaangażowanie w różne marki. Obecne narzędzie ułatwia marketerom publikację treści poprzez łatwy dostęp do wszystkich materiałów w jednym miejscu. Klient jednak zażądał poprawy narzędzia SMM, zwłaszcza w zakresie automatyzacji procesów tworzenia i publikowania treści, optymalizacji przepływu pracy z partnerami i współtwórcami oraz poprawy procesu analizy.
Zespół deweloperski napotkał kilka problemów, ponieważ projekt miał wiele kanałów SMM. W celu skutecznego zarządzania i łatwego procesu publikacji konieczne jest połączenie wszystkich kanałów na jednej platformie. obowiązek dostosowania i konwersji postów do potrzeb każdego kanału oraz uwzględnienia specyficznych ograniczeń każdej platformy, z której publikowano treści. konieczna walidacja wszystkich postów podczas procesu konwersji; może to obejmować dostosowanie tekstu do ograniczenia liczby znaków na Twitterze. konieczność wdrożenia odpowiedniej metody cross-postingu, która zapewnia, że wszystkie zaplanowane posty są automatycznie publikowane poprzez integrację wszystkich modułów
Pełny zespół deweloperów wykorzystał React Native do tworzenia front-endu i Symphony PHP Framework do zadań back-endowych, aby zbudować narzędzie SMM dla sieci Web i urządzeń mobilnych. Zespół wprowadził funkcjonalności publikacji do analizy. Rozwiązania umożliwiły zespołowi:
- Kombinacja wszystkich kanałów społecznościowych mediów społecznościowych (SMM), w tym Facebooka, LinkedIna, Twittera, Instagrama i YouTubea, w jednej platformie, aby ułatwić prostsze zarządzanie treściami.
- Przechowywanie wszystkich obrazów i filmów i dostęp do transmisji na żywo pozwala edytować, przycinać lub ciąć zdjęcia do określonych rozmiarów.
- Wykorzystanie miniatur zdjęć z transmisji na żywo lub filmów i publikowanie ich na określonych kanałach społecznościowych mediów społecznościowych (SMM).
- Dostęp do jednego kanału, planowanie i publikowanie treści oraz tworzenie szablonów odpowiednich dla porównywalnych kampanii.
- Tworzenie, edytowanie i udostępnianie treści w różnych miejscach dla różnych użytkowników w celu wykorzystania ich w przyszłych publikacjach na określonych kanałach mediów społecznościowych
- Po dodaniu szkiców do zespołu udostępnianie ich influencerom i partnerom oraz przesyłanie odpowiednich treści do zapisania jako szkic na przyszłość.
To innowacyjne narzędzie marketingu społecznościowego (SMM) zachęca interesariuszy, w tym marketerów, copywriterów, redaktorów i partnerów, do lepszej współpracy, ponieważ każdy z nich ma unikalny dostęp do treści i rolę w tworzeniu treści. Zapewnia skuteczne dzielenie zadań i komunikację w zespołach, zaawansowane analizy do oceny sukcesu kampanii oraz pomiary współczynnika zaangażowania i całkowitego zasięgu na wszystkich kanałach za pomocą dostosowywalnych rozszerzeń.
Marketerzy czerpią wiele korzyści z ostatecznego systemu zarządzania mediami społecznościowymi. Należą do nich możliwości tworzenia, edytowania, przycinania i publikowania treści z jednej platformy na różne kanały, takie jak Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube i inne, zgodnie z wymaganiami klientów. Rozwiązanie to pozwala automatycznie harmonogramować publikacje i skraca czas potrzebny na publikowanie treści osobno na każdym kanale.
Przeczytaj również:
Tani hosting poczty a bezpieczeństwo danych: jakie ryzyka wiążą się z oszczędnościami?
Optymalizacja treści dla skutecznej promocji online
Kluczowe cechy oszustw typu spear-phishing
Polubienia Fanpage na Facebooku: klucz do większej popularności
Pozycjonowanie strony www a reklama Google Ads: doskonałe połączenie dla sukcesu firmy
Jak zamówić nagranie lektorskie w internetowym banku głosów?
Własny salon fryzjerski - pozycjonować stronę internetową czy postawić na reklamę Google Ads?
Dodano: 2023-07-04, czytano 649 razy, zródło zdjęcia pixabay.com.
Komentarze, opinie o Konstrukcja platformy do zarządzania mediami społecznościowymi dla marketingu.